جدیدترین فرش کاشان

پشتیبانی و گارانتی خرید فرش از گروه تجاری فرش کاشان

واحد گارانتی و پشتیبانی گروه تجاری فرش کاشان

گروه تجاری فرش کاشان با سر لوحه قرار دادن این اصل که مشتری، سرمایه ای گرانبها و جریان حیاتی هر سازمان و مجموعه ای است و خدمات پس از فروش را یکی از مهمترین فرایندها در جذب و نگهداری مشتریان خود می داند اقدام به راه اندازی واحد امور مشتریان و واحد سفارشات و پشتیبانی در 7 روز هفته با نیروهای مجرب و با تجربه نمود و با به بکارگیری تجربیات تمامی شرکت ها، فروشگاه های اینترنتی فرش و سازمان های فعال در حوزه فروش اینترنتی فرش ماشینی و همچنین با استفاده از تمامی پشتوانه علمی و فنی در ارائه خدمات به هزاران مشتری فعال خواهد کوشید تا شیوه های موثری را در پشتیبانی خود در پیش گیرد.

مهمترین ویژگی های خدمات پشتیبانی و گارانتی گروه تجاری فرش کاشان:

1- استفاده از نیروهای پشتیبانی متعهد و متخصص در حوزه فرش ماشینی و تابلو فرش

2- استفاده از مکانیسم اثر بخش در پاسخ به مشکلات و ایرادات احتمالی مشتریان در کمترین زمان ممکن

3- طراحی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری فاقد پشت خطی تا حد امکان و ثبت کلیه تماس های مشتریان و جلوگیری از انتظار مشتریان

4- چابکی و تعهد بالا در ارائه خدمات پشتیبانی و گارانتی و مرجوع نمودن کالاها و محصولات دارای مشکل

5- مرجوع نمودن کالاها و محصولات دارای مشکل بدون هزینه حمل و نقل مشتری

و...

امید است راهکارهای ما رهگشای مشکلات احتمالی مشتریان گرامی باشد.

از شما مشتریان گرامی نیز ممنون خواهیم شد تا انتقادات و پیشنهادات خود را در این زمینه اعلام نمایید تا بر اساس تجربیات شما در این امر خطیر هر چه بیشتر موفق باشیم.

هفت روز هفته، پاسخگوی شما هستیم » کیفیت در زمانِ پشتیبانی

ضمنا مراقب آرامش شما هستیم.

آرزوی ما آسودگی خاطر و اطمینان شما در بهره مندی از خدمات و محصولات گروه تجاری فرش کاشان می باشد.

 

واحد امور مشتریان و گارانتی گروه تجاری فرش کاشان

فرش ماشینی کاشان