تولید و عرضه انواع فرش ماشینی کاشان

شرایط بازگشت یا عودت فرش

شرایط بازگشت یا عودت فرش گروه تجاری فرش کاشان

تمامی محصولات فرش کاشان شامل فرش و تابلوفرش های ماشینی پس از تولید، توسط واحد کنترل کیفیت بررسی شده و سپس برای مشتریان گرامی ارسال می‌گردد. کلیه محصولات ما دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی و ضمانت‌نامه فرش کاشان قید شده در فاکتور مشتری است، ولی با این حال در صورتی که در هنگام تحویل، مشکل یا ایراد فیزیکی در محصول توسط خریدار مشاهده شد، بلافاصله در اسرع وقت به واحد امور مشتریان و پشتیبانی و گارانتی فرش کاشان اعلام گردید و در صورت در نظر گرفتن شرایط بازگشت یا عودت فرش، محصول با هزینه حمل و نقل گروه تجاری فرش کاشان عودت شده و با محصول سالم و بدون عیب تعویض خواهد شد. هر گونه اشتباه در ارسال محصولات سفارشی و عدم تطابق با فاکتور تایید شده مشتری، بر عهده فروشگاه فرش کاشان بوده و هیچ هزینه حمل و نقل جهت عودت و ارسال مجدد در نظر گرفته نخواهد شد.

لطفا در صورتی که شما قصد مرجوع کالای خراب و دارای مشکل را دارید به هیچ عنوان از آن استفاده نکرده و روی زمین پهن نکنید. با عرض پوزش در صورت وجود هرگونه از علائم استفاده مانند وجود انواع لک، شستشو، کثیف بودن و دیگر موارد مشابه حتی در صورت خرابی محصول هم از بازگشت و عودت آن معذور خواهیم بود. عودت محصولات و فرشهایی که هیچ عیب و ایراد فیزیکی ندارد به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست و مشتری گرامی موظف است در خرید خود دقت لازم را نموده و فاکتور و تصویر یا عکس فرش خود را به دقت چک نموده و تایید نماید.

 

منظور از شرایط بازگشت یا عودت فرش چیست؟

یکی از خدماتی که سبب جلب اعتماد مشتری برای خرید غیرحضوری می‌گردد، امکان بازگرداندن محصول در صورت برخورداری از عیب یا مشکلی فنی است که در کاربری آن اختلال ایجاد نموده و عدم رضایت مشتری را در پی خواهد داشت. از آنجایی که سرلوحه کاری مدیران شرکت فرش کاشان آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان است، در این راستا تمام تلاش خود را داشته تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار مشتری به دست آنها برسد؛ اما با این وجود ممکن است در مواردی نادر مشتریان پس از خرید، با مشکلات فنی و ظاهری در محصول خریداری شده خود مواجه گردند که در این صورت، خدمات پس از فروش با عنوان بازگشت و یا عودت فرش برای خریداران در نظر گرفته شده که برای این اقدام، شرایطی در چارچوب توسط مدیران لحاظ شده که پاسخ سؤال منظور از شرایط بازگشت یا عودت فرش چیست را برای شما روشن خواهد ساخت. عودت فرش در صورت برخورداری از شرایط زیر امکان‌پذیر خواهد بود:

  • ارسال رنگ و یا طرح غیر از کد محصول درج شده در فاکتور توسط شرکت
  • محصول دارای نقص فنی و یا ایراد مانند بیرون زدگی ریشه‌ها و یا پرزدهی غیرعادی و بی اندازه باشد.
  • وجود پارگی، خط خوردگی و یا تاخوردگی در برچسب پشت فرش
  • هرگونه مشکل و عیب در فرش خریداری شده اعم از پارگی، نامتقارن بودن نقوش فرش، سوختگی و غیره
  • بروز آسیب دیدگی در حین حمل و نقل محصول

 

در چه صورت فرش قابل عودت خواهد بود؟

تنها در صورت وجود موارد و مشکلات مذکور در هر فرش ماشینی که توسط مشتری خریداری شده و توسط فرش کاشان برای او ارسال شده، فرش قابل عودت و بازگشت خواهد بود که آن هم مشتریان باید طبق مراحل زیر اقدام به بازگشت فرش جهت عودت مبلغ نمایند، در غیر اینصورت گروه تجاری فرش کاشان از باز پس گرفتن محصول معذور خواهد بود. پس دقت داشته باشید که تمامی مراحل زیر را برای برگرداندن فرش ماشینی طی نموده تا اقدامات لازم جهت عودت محصول توسط شرکت صورت پذیرد. اگر می‌خواهید بدانید که در چه صورت فرش قابل عودت خواهد بود، حتما موارد زیر را مطالعه بفرمایید.

  1. قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی مدیریت خدمات پس از فروش در این زمینه تماس بگیرید.
  2. از ارسال فرش بدون هماهنگی با مدیریت واحد فروش و سفارشات فرش کاشان، جداً خودداری کنید.
  3. برای عودت، باید محصول در بسته بندی اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
  4. دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته بندی به همراه محصول نیز ارسال گردد.
  5. فاکتور به انضمام قید مشکل و مشخصات خریدار در پشت آن به همراه محصول ارسال شود.
  6. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به همراه فاکتور و محصول ارسال نمایید.
  7. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن هرچه سریع‌تر محصول می‌توانید از پست پیشتاز استفاده نمایید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن فرش به عهده فروشنده است و فرش کاشان تنها در صورت وجود مشکلات فوق در فرش در قبال این هزینه‌ها متعهد خواهد بود و هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض رسید شرکت پست، پس از تایید مدیریت خدمات واحد فروش و سفارشات به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  8. اگر ساکن کاشان هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن محصول، با مدیریت فروش و سفارشات شرکت تماس بگیرید.

 

عیوب فرش چیست و چه مشکلاتی شامل عودت فرش می‌شود؟

پس از ذکر مطالب فوق در رابطه با شرایط بازگشت فرش که گفتیم برخی محصولات از عیوبی فنی یا ظاهری برخوردار است که در این صورت فرش قابل عودت خواهد بود، شاید برایتان جای سؤال باشد که عیوب فرش چیست و چه مشکلاتی شامل عودت فرش می‌شود؟ در این زمینه به ذکر موارد پرداخته‌ایم که شامل عیب‌های فرش ماشینی است که ممکن است در حین بافت بر اثر بی دقتی بافنده و یا بروز خطا در دستگاه در تولید فرش به وجود آید که در مواردی نادر از چشم واحد بررسی کیفیت نیز دور مانده و فرش برای فروش آماده می‌شود یا متأسفانه توسط شیادان و کلاهبردان در جهت دسترسی به منافع خود، به عنوان فرش درجه یک ارائه می‌گردد.

از جمله عیوبی که ممکن است در فرشهای ماشینی وجود داشته باشد، می‌توان به مواردی از قبیل راه راه شدن عرض، خرابی ریشه و زیگزاگ، وجود جای خالی یا نخ اضافی، اشتباه در نقشه، روده شدن پود پشت قالی، دو پودی، خرابی تیغه، پاره شدن تار، روغن زدگی، سوزنی بودن آهار، رفوی مشخص، سایه روشن، خرابی شیرینگ، دو رنگی، ترکیب پشم و اکریلیک، کم خابی، ناهمواری، خاب کندگی، خرابی شانه، ریختگی و خرابی ژاکارد، حوله بافت و گیر کردن کارت، ناهماهنگ شدن کارت و خاب سوختگی اشاره داشت که برخی اصطلاحات کاملا تخصصی بوده ولی تمام اینها منجر به بروز ظاهری بدفرم و بی قواره و طرحی غیرمفهوم در بافت فرش می‌شود و در صورت وجود چنین عیوبی مشتری امکان برگرداندن فرش خریداری شده را خواهد داشت.

خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان
نـظـرات کاربران

روش‌های سفارش از گروه تجاری فرش کاشان:

روش اول: خرید و سفارش فرش به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کارخانه فرش کاشان

روش دوم: خرید و سفارش به صورت تلفنی همراه با مشاوره رایگان از کارشناسان فنی ما 03155443195

روش سوم: سفارش و خرید فرش ماشینی از طریق ارسال پیام واتساپ ما 09133602885

روش چهارم: سفارش و خرید فرش از طریق دایرکت پیج اینستاگرام ما به آدرس Carpetkashancoir

روش پنجم: خرید و سفارش حضوری از نمایشگاه و کارخانه فرش کاشان حتما با هماهنگی قبلی